حسین بادامکی: مرد و مردانه جنگیدیم و قهرمان شدیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرمنده این هواداران نشدیم. بازیکنان هم مرد و مردانه جنگیدند و امیدوارم از این شب‌ها زیاد داشته باشند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی پس از پیروزی در روز پایانی لیگ و کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: خدا را شکر شرمنده این هواداران نشدیم. آنها در این فصل خیلی کمک کردند. بازیکنان هم مرد و مردانه جنگیدند و امیدوارم از این شب‌ها زیاد داشته باشند.
خیلی از این اتفاق خوشحال هستم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و به حق‌مان رسیدیم. خدا را شکر که امشب مقابل این همه هوادار شرمنده نشدیم. باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که تا آخرین لحظه خیلی تلاش کردند. آن‌ها مرد و مردانه جنگیدند و این قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آوردند. همچنین باید تشکر کنیم از هواداران که در این فصل بسیار عالی از تیم حمایت کردند. این قهرمانی حق آنها بود و امیدوارم از این شب‌ها و روزها بسیار داشته باشند.
وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار، با توجه به این که وی قصد سفر به کشورش را دارد بیان کرد: صحبت کرده‌ایم و تقریبا در مورد همه جزئیات به توافق رسیده‌ایم. مانده است که بیاید و امضا کند و فصل جدید را استارت بزنیم.
معاون باشگاه پرسپولیس در مورد پرداختی‌های باشگاه به تیم خاطرنشان کرد: امروز یک مبلغی را دادیم و قرار است فردا هم مبلغی واریز شود و مشکلی برای پرداخت نیست.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه