حسین شهریاری: بهترین بازیکنان برای لیگ نخبگان انتخاب می‌شوند

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: با کمک خدا و هواداران و تلاش مدیران، کادر فنی و بازیکنان، قهرمان شدیم. برای لیگ نخبگان بهترین بازیکنان برای پرسپولیس انتخاب می‌شوند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین شهریاری پس از قهرمانی سرخپوشان ایران اظهار داشت: خدا به ما کمک کرد. همچنین هواداران نشاط و انرژی زیادی داشتند و با انتقال آن به تیم، کمک ویژه‌ای به ما کردند. در نهایت مدیران، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و نتیجه مطلوبی گرفتیم.

وی در مورد انتقاداتی که در طول فصل بابت انتخاب اوسمار لوس‌ویرا به‌عنوان سرمربی پرسپولیس به مدیران این باشگاه وارد می‌شد، تصریح کرد: این انتقادات را تحمل کردیم و پای اوسمار ایستادیم که خدا را شکر نتیجه گرفتیم. این یک تصمیم جمعی بود. باید در آن شرایط بهترین امکان برای پرسپولیس ایجاد می‌شد و ایشان هم شایستگی خود را نشان داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد اوسمار لوس‌ویرا با این باشگاه تمدید خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله؛ به امید خدا.

شهریاری درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ نخبگان شرکت می‌کند و بهترین بازیکنان برای کمک به تیم انتخاب می‌شوند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه