امید عالیشاه: هواداران، لیاقت‌شان برای قهرمانی را ثابت کردند

کاپیتان شماره یک پرسپولیس گفت: این جوانمردانه نیست که سایر تیم‌ها را برای قهرمانی تیم خودتان با مصاحبه‌ها تحت فشار بگذارید. این قهرمانی به این دلیل مهم بود و هواداران ما ثابت کرده بودند لیاقت آن را دارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه که در این فصل رکوردهای فردی مختلفی را جابه‌جا کرد پس از پیروزی مقابل مس که با کسب سیزدهمین جام با پرسپولیس برای او همراه بود، اظهار داشت: آقای اوسمار تحمل و صبوری به خرج دادند و شایستگی خودشان را ثابت کردند. تیم ما وقتی قهرمان شد که تماشاگران تا آخرین دقیقه بازی استقلال خوزستان تحمل و صبوری به خرج دادند و وقتی سه گل از حریف عقب افتاده بودیم فقط تیم را تشویق کردند. تیم ما استحقاق قهرمانی را داشت و امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

وی افزود: قهرمانی این فصلی که گذشت، اهمیت مضاعف برای ما داشت. دلیل آن، بعضی مصاحبه‌هایی بود که از سوی رقبا انجام شد. البته حساب هواداران استقلال جدا است، اما این خوب نیست که تیم‌ها به این و آن تهمت بزنند و با مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند، بقیه را تحت فشار بگذارند تا تیم‌شان قهرمان شود. این کار جوانمردانه نیست. امیدواریم دیگر شاهد چنین مصاحبه‌هایی نباشیم. البته باز هم می‌گویم بحث هواداران استقلال و فضای بحث‌های هواداری از این امر جدا است.

کاپیتان پرسپولیس خطاب به هواداران پرسپولیس تاکید کرد: هواداران پرسپولیس واقعاً لیاقت این قهرمانی را داشتند. همان‌طور که گفتم؛ تیم ما زمانی قهرمان شد که با نتیجه 3 بر صفر از استقلال خوزستان عقب بودیم و هواداران روحیه و اعتقاد خودشان را از دست ندادند. آن‌ها انرژی خودشان را به درون زمین فرستادند.

عالیشاه راجع‌ به گلزنی دیرهنگام سرخپوشان مقابل مس رفسنجان تصریح کرد: هیجان بالای بازی تاثیرگذار بود و باید زودتر گل می‌زدیم اما در نهایت توانستیم قهرمان لیگ شویم و خدا را شاکریم و دست تک تک هواداران را می‌بوسیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه