با پشتیبانی بانک شهر برای مقابله با مدعیان آسیایی آماده می‌شویم

رضا درویش: امروز را به نام هواداران ثبت کنید

مدیرعامل پرسپولیس گفت: این قهرمانی را به همه هواداران پرشمار پرسپولیس تبریک می‌گویم. امروز را باید به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش پس از کسب یک قهرمانی دیگر پرسپولیس در دوره مدیرعاملی، اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران پرشمار پرسپولیس تبریک می‌گویم. امروز را باید به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد. استادیوم پر بود و شاید 50-40 هزار هوادار نیز بیرون منتظر ماندند.
وی افزود: نظم خوبی در استادیوم حاکم بود و هواداران به جز تشویق تیم خود، کار دیگری نداشتند. یک لحظه هم از تشویق عقب‌نشینی نکردند. این مردم شایسته بهترین‌ها هستند. این برد شاید بتواند مقداری از این محبت‌ها را جبران کند. باید از شبکه سه که تمام مراحل پخش برای نشان دادن صحنه‌های قشنگ را برای میلیون‌ها نفری که نتوانستند این صحنه‌های زیبا را در ورزشگاه ببینند، تشکر کنم.
مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: همچنین باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از بانک شهر. در همین 6-5 روز اخیر نزدیک به 100 میلیارد تومان به پرسپولیس تزریق کرد. یقین دارم با این پشتیبانی می‌توانیم در آینده خود را برای تقابل با تیم‌های مدعی در آسیا آماده کنیم. هرچند بضاعت آنچنانی نداریم اما باید در حد خود با غیرت ایرانی، صحنه‌های زیبایی را ایجاد کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه