تقابل دیدنی پرسپولیس با مس رفسنجان در حضور یک ورزشگاه هوادار

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به ایستگاه پایانی رسید و در حساس‌ترین بازی آن، پرسپولیس برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها، میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در آخرین بازی از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) از ساعت 19 روز شنبه 12 خرداد ماه 1403 در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران خود میزبان تیم مس رفسنجان خواهند بود.

پرسپولیس در بازی رفت برابر مس رفسنجان که روز دوشنبه 11 دی ماه 1402 در کرمان برگزار شد، به تساوی یک بر یک رضایت داد.

سرخپوشان پایتخت در دقیقه 42 با گل زیبا و برگردان شهاب زاهدی از میزبان پیش افتادند اما در ادامه، لوسیانو پریرا با هوشیاری و تجربه بالای خود، در محوطه جریمه پرسپولیس، پاهایش را مقابل فرشاد فرجی قرار داد و از داور، پنالتی گرفت. پریرا پشت ضربه ایستاد و گل تساوی بازی را به ثمر رساند و آن دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پرسپولیس با 29 بازی، 19 برد، 8 مساوی، 2 باخت، 44 گل زده، 18 گل خورده، تفاضل گل 26+ و با 65 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

مس رفسنجان با 29 بازی، 8 برد، 11 مساوی، 10 باخت، 32 گل زده، 36 گل خورده، تفاضل گل 4- و با امتیاز 35 در رده دهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

پرسپولیس برای قهرمانی به میدان می‌رود و مس رفسنجان نیز که در میانه جدول قرار دارد، در ویترین فوتبال ایران، مقابل سرخپوشان پایتخت، فوتبال خوب خود را به نمایش خواهد گذاشت.

هواداران پرسپولیس روز شنبه در ورزشگاه آزادی، شاهد یک بازی جذاب و دیدنی در هوایی بهاری خواهند بود. قطعا این بازی، در کارنامه فوتبال کشور ثبت می‌شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه