یحیی بخشی از این تیم است

اوسمار ویرا: هنوز قهرمان نشده‌ایم تا جشن بگیریم

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز برای جشن گرفتن زود است. هیچ وقت برای چیزی جشن نمی‌گیریم که هنوز آن را به دست نیاورده‌ایم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اوسمار لوس ویرا پس از پیروزی پرگل تیمش اظهار داشت: از تمام مردم قزوین به ویژه طرفداران پرسپولیس در این شهر که میهمان‌نوازی خوبی داشتند، تشکر می‌کنم. امروز هم جو خوبی در ورزشگاه بین هواداران دو تیم وجود داشت. به تیم شمس آذر هم به دلیل جو و زمین خوبی که اینجا درست کرده بودند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی خیلی سختی داشتیم. همان‌طور که آنالیز کرده بودیم اتفاق افتاد و شمس آذر از زمین ما بازی را پرس کرده و شرایط را خیلی سخت کرده بود. امکان نزدیک شدن به دروازه این تیم سخت بود. روی اشتباهات فردی حریف توانستیم گل اول را بزنیم و مقداری راحت‌تر بازی کنیم. امروز مانند دیدارهای قبلی پاسکاری زیادی نداشتیم اما خدا را شکر توانستیم نتیجه را به دست آوریم. در نیمه دوم روان‌تر بازی کرده و توانستیم به گل برسیم.

سرمربی سرخپوشان در مواجهه با پرسش درباره داوری، عنوان کرد:‌ هیچ وقت در مورد خوب یا بد بودن داور نظر نمی‌دهم. همیشه کار خود را دنبال می‌کنم. اهالی رسانه و کارشناسان داوری بهتر می‌توانند عملکرد داور را تشخیص بدهند. بهتر است من در مورد بازی صحبت کنم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که با توجه به این برد و پیروزی مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد، عنوان کرد: ممنون که نتیجه بازی قبلی را یادآوری کردید اما هنوز برای جشن گرفتن زود است. هیچ وقت برای چیزی قبل از اینکه آن را به دست آوریم، جشن نمی‌گیریم.

وی در مورد آنالیز خوب شمس آذر، تصریح کرد: روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی گفتم سبک بازی استقلال خوزستان با شمس آذر خیلی متفاوت است زیرا تیم قزوینی روی زمین بازی می‌کند و ارسال‌های خوبی از کناره‌ها دارد. خدا را شکر امروز مدافعان ما روز خیلی خوبی داشتند و خوب کار کردند.

ویرا در مورد اینکه آیا صحنه گل دوم را پیش از این تمرین کرده بودند، توضیح داد: این سوال‌ها برای یک سرمربی خیلی خوب است زیرا می‌تواند به سود خودش استفاده کند. در صحبتی که با عیسی آل کثیر داشتم، از این موضوع راضی بود. خیلی خوشحالم مسعود ریگی گل زد. بازیکنانی مثل او خیلی کار می‌کنند اما هیچکس آنها را نمی‌بیند. شاید کار زیادشان به چشم نیاید. او امسال خیلی تلاش کرد و حقش بود به چنین جایی برسد. گل خیلی خوب و به موقعی زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نگرانی هواداران برای تمدید قراردادش با سرخپوشان عنوان کرد: من در دو سه کنفرانس خبری گفته بودم که برای ما مهمترین چیز تمرکز روی بازی‌هاست، چون پرسپولیس باید به لیاقتی که دارد برسد و قهرمانی از همه چیز مهم‌تر است. بعد از بازی‌ها امیدوارم که صحبت‌ها به خوبی پیش برود و یک خبر مثبت و خوبی داشته باشیم.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که دلیل عصبانیت آخر بازی‌اش چه بود، افزود: داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفته بود، ولی در یک صحنه بعد از اینکه پنج دقیقه تمام شده بود، بازیکنان ما در موقعیت سه به تک روی دروازه شمس آذر بودند و داور می‌توانست ضربه زده شود و بعد از آن سوت را بزند. دلیل عصبانیت من این بود.

هواداران پرسپولیس علاقه دارند بدانند بعد از پیروزی‌های سرخپوشان، گل‌محمدی به او تبریک می‌گوید یا خیر؟ وی در پاسخ به این پرسش نیز اظهار داشت: این سؤال یک مقدار شخصی است، اما من و یحیی با هم دوست هستیم، دوستان با هم حرف می‌زنند و رفت و آمد دارند. تیمی که الان می‌بینید، حاصل کار آقا یحیی هم هست و فقط کار ما نیست. نتایج ما حاصل کار گروهی است که یحیی هم جزو آن است. ما دو سه روز پیش با یحیی در خانه خودم بودیم و با هم چای می‌خوردیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه