بی‌توجهی به حواشی، قهرمانی در روز عاشقی

وعده ما شنبه ساعت 20 در ورزشگاه آزادی

هواداران محبوب پرسپولیس باید از این برد شیرین، لذت ببرند و در مسیر قهرمانی حرکت کنند. بی‌توجهی هواداران به حواشی، قهرمانی را در روز عاشقی تضمین می‌کند. پس وعده ما، شنبه ساعت 20 در ورزشگاه آزادی.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران که با حمایت هواداران، پیشکسوتان و تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان و همچنین پشتیبانی شبانه روزی باشگاه، مسیر قهرمانی را طی می‌کنند، هیچ گاه به حواشی توجه نکرده و تا آخرین روز و رسیدن به هدف اصلی، از تمرین و جنگندگی در زمین دست بر نمی‌دارند.
برخی، با ایجاد تنش و حواشی قصد دارند تمرکز تیم را بر هم بزنند و به هر جایی دست می‌اندازند و به هر کسی، هر سخنی را نسبت می‌دهند اما هواداران تیم محبوب ایران هیچگاه به این مسائل توجه نمی‌کنند و با شادی از یک برد شیرین خانگی و یک کامبک بی‌نظیر در انتهای مسیر لیگ بیست و سوم، آماده جشن قهرمانی می‌شوند.
باشگاه واگذار شد و حمایت همه جانبه کنسرسیوم بانک‌ها از باشگاه و تیم، نوید روزهای طلایی و انگیزه بیشتر برای کسب قهرمانی در آسیا را می‌دهد. امید است، پرسپولیس با قهرمانی در این فصل و حمایت دو چندان هواداران و پیشکسوتان بزرگوار، راه پر مشقت خود را برای رسیدن به سکوی قهرمانی در آسیا هموارتر نماید. چرا که پرسپولیس در ویترین افتخارات خود، جای کاپ قهرمانی آسیا را باز می‌کند.
هواداران با حمایت بیشتر خود از باشگاه و تیم می‌توانند بیش از پیش در کنار تیم محبوب خود احساس آرامش داشته باشند و با همکاری با اسپانسرهای باشگاه و تیم و اخذ کارت بانکی – اعتباری و هواداری خود، شرایط بهتری را برای پرسپولیس و تیم محبوب خود ایجاد کنند.
وعده پرسپولیس با هواداران، شنبه شب در ورزشگاه آزادی و در آخرین بازی ماراتن لیگ برتر و کسب کاپ قهرمانی لیگ خواهد بود، چرا که قرار است پرسپولیس، بهترین شب فوتبالی را با بهترین هواداران عاشق خود، عاشقی کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه