اسامی برندگان قرعه‌کشی برای حضور ویژه در تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس، در تمرین خود میهمانان ویژه‌ای از میان هواداران خواهد داشت که بنا به حکم قرعه از میان دارندگان کارت هواداری (پرسپولیس کارت) انتخاب شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در یکی از تمرینات آینده خود، میهمانان ویژه‌ای خواهند داشت.
این میهمانان از میان هوادارانی خواهند بود که دارای پرسپولیس کارت فعال هستند و همان‌طور که وعده کرده بودیم به حکم قرعه انتخاب شده‌اند.
باشگاه پرسپولیس و بانک شهر در نظر دارند از این پس شرایط و امکانات ویژه‌ای را برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس فراهم آورند.
بر این اساس، 12 نفر از هواداران به نشانه آن که هواداران را یار دوازدهم تیم‌های فوتبال می‌دانند، این امکان را دارند که در یکی از تمرینات روزهای پیش روی پرسپولیس حضور یابند و ضمن تماشای تمرین با اعضای تیم محبوب خود، از نزدیک دیدار داشته باشند.
محمد شفيعي سيف آبادي، علي وفائي، سجاد حقي عسگرآبادي، رضا علياري سراسبان، رضا كريمي، سعيد حسن پوركوپس، برديا حجازي، محمد شفيعي بافتي، محمد اميرپورعلي مال آباد، مبين گندمي، ابوالفضل حسن زاده و حميد كسرائي اسامی برندگان در این قرعه‌کشی است که هماهنگی‌ها برای حضور ایشان در تمرین پرسپولیس، از طریق بانک شهر انجام خواهد شد.
دریافت کارت هواداری (پرسپولیس کارت) هم با حضور فیزیکی در شعب امکان خواهد داشت و هم به صورت آنلاین و با نصب نرم‌‎افزار شهر پلاس ممکن خواهد بود.
برای اطلاع از نزدیک‌ترین شعب بانک‌شهر می‌توانید به بخش شعب در سایت بانک شهر به نشانی shahr-bank.ir مراجعه نمایید.
برای افتتاح غیر حضوری حساب و در ادامه، دریافت کارت هواداری نیز ابتدا «همراه شهر پلاس» را نصب نمایید و بعد به بخش افتتاح حساب مراجعه نمایید. نرم افزار «همراه شهر پلاس» را می‌توانید در نشانیhttps://www.shahr-bank.ir/HamrahShahrPlus نیز جستجو نمایید.
این لینک با ارسال عدد 5 به سرشماره 200035 نیز برای شما ارسال خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه