تعیین برندگان بازدید از باشگاه و جام‌های قهرمانی

12 تن از هواداران دارای «پرسپولیس کارت» (کارت هواداری) به حکم قرعه برای حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه و بازدید از جام‌های قهرمانی مشخص شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از میان هواداران دارنده پرسپولیس کارت که همان کارت هواداری – بانکی پرسپولیس است به حکم قرعه برای حضور در ساختمان مرکزی باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.
این نفرات طی هماهنگی که از سوی بانک شهر با ایشان انجام خواهد شد، در دفتر مدیرعامل باشگاه حضور خواهند یافت و از جام‌های قهرمانی سال‌های اخیر پرسپولیس نیز بازدید خواهند داشت که در این دفتر قرار داده شده است.
حميد رسولي، ايليا غلامي، محمداحسان صادقي، محمدرضا متقي، مريم رفيعي، ستايش محمدي، محمد مهدي علي پورسلماني، رقيه ياري، مجيد اميني، محمد متين رحمتي چشمه، محمدرضا راهشته و شبنم قيومي جويناني برندگان در این قرعه‌کشی هستند.
همچنین تاسیس موزه‌ای برای پرسپولیس، در فهرست برنامه‌ها قرار دارد که در آن زمان نیز دارندگان پرسپولیس کارت از تسهیلات ویژه برای دیدن این موزه برخوردار خواهند شد.
لازم به ذکر است؛ دریافت کارت هواداری (پرسپولیس کارت)، با حضور فیزیکی در شعب بانک شهر امکان خواهد داشت و به صورت آنلاین و با نصب نرم‌‎افزار شهر پلاس نیز ممکن خواهد بود.
برای اطلاع از نزدیک‌ترین شعب بانک‌شهر می‌توانید به بخش شعب در سایت بانک شهر به نشانی shahr-bank.ir مراجعه نمایید.
برای افتتاح غیر حضوری حساب و در ادامه، دریافت کارت هواداری نیز ابتدا «همراه شهر پلاس» را نصب نموده و بعد به بخش افتتاح حساب مراجعه نمایید. نرم افزار «همراه شهر پلاس» را می‌توانید در نشانی https://www.shahr-bank.ir/HamrahShahrPlus نیز جستجو نمایید.
این لینک با ارسال عدد 5 به سرشماره 200035 نیز برای شما ارسال خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه