رضا درویش: قهرمان می‌شویم اگر…

مدیرعامل پرسپولیس گفت: چند هفته قبل گفته بودم که اگر بازی‌های‌مان را ببریم، قهرمان می‌شویم. بازیکنان نشان دادند چه تعصبی دارند و بزرگ هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش پس از شب شگفت‌انگیزی که مردانش رقم زدند، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بازی نشان داد بازیکنان بزرگ ما می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند. خدا را شکر پیروزی محقق شد و مبارک هواداران باشد.
وی در مورد اینکه پس از پایان نیمه اول تصور می‌کرد پرسپولیس برنده بازی شود، عنوان کرد: می‌دانستم بچه‌ها توانش را دارند. قابل پیش‌بینی نبود که 3 گل بخوریم و نباید هم این اتفاق می‌افتاد اما بازیکنان ما شایستگی زیاد خود را نشان دادند. خدا را شکر از تعصب و بزرگی پرسپولیسی خود بهره بردند و توانستند برنده شوند.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه با توجه به صدرنشین شدن این تیم آیا تصور می‌کند سرخ‌پوشان بتوانند به قهرمانی برسند، توضیح داد: قبل از بازی گفتم 3 فینال داریم. هفته بیست و دوم هم گفتم 9-8 فینال داریم و اگر بازی‌های خود را ببریم، قهرمان می‌شویم. قبل از بازی امروز هم گفتم اگر در دیدارهای خود برنده شویم، قهرمان خواهیم شد و ان‌شا‌ءالله با کمک خدا این قهرمانی محقق می‌شود.
رضا درویش در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره بعضی شعارها در ورزشگاه در پایان نیمه نخست (هواداران پرسپولیس با تشویق‌های یک دست و بی‌امان خود در شروع نیمه دوم، انرژی مضاعفی به تیم دادند) خاطرنشان کرد: آستانه تحمل آدم‌ها متفاوت است. باید قبول کنیم که متاسفانه گل‌های بدی خوردیم. بچه‌ها در نهایت نشان دادند؛ واقعا بازیکنان بزرگی هستند و نتیجه را در حالی تغییر دادند که چند موقعیت خیلی خوب ما هم درون دروازه نرفت. در ضمن داور هم می‌توانست یک پنالتی دیگر بگیرد. مهم برد بازی بود که محقق شد، نوش جان هواداران. ان‌شالله که از دو فینال بعدی هم برنده بیرون بیاییم و قهرمان شویم.

او درباره برنامه نقل و انتقالات تیم تصریح کرد: از سرمربی خواستیم که بازیکنانی که شایسته پیراهن پرسپولیس هستند را معرفی کند و حتما برای جذب بازیکنی که بتواند در این نقطه به تیم قوت بیشتری بدهد تلاش می‌کنیم. ضمن اینکه دیدیم امروز عیسی و بازیکنان دیگرمان چه کردند و همه شایسته هستند. گاهی اوقات مثل امروز پیش می‌آید که دفاع آسیب می‌بیند و ما یقینا آن را تقویت می‌کنیم. ان‌شالله همه همت‌مان را می‌گذاریم تا به خواسته همیشگی هواداران که قهرمانی آسیا است، با وجود حضور تیم‌های بزرگ عربی، برسیم. برای پیرامون این حرف‌ها صحبت کردن زود است و هروقت دو بازی دیگرمان را بردیم می‌توانیم بگوییم که قهرمانیم.

مدیر عامل پرسپولیس همچنین در صحبت‌های دیگری، ضمن تسلیت به مردم ایران بابت سانحه هفته گذشته و شهادت خادمان ملت، افزود: جا دارد به ملت ایران تسلیت بگویم. از سرداران بزرگ خلبان‌مان کمتر اسم برده شد. اثرات دیگران ملموس است و وقتی از رییس جمهور شهید می‌گوییم می‌دانیم که حداقل کارش در همین ورزش و فوتبال واگذاری سهام دو باشگاه بود که همه آن را نشدنی می‌دانستند. آقای وزیر امور خارجه به دیپلماسی مشهور است. این خلبان‌ها تنها کسانی هستند که هیچ کس نتوانسته زحماتشان را کامل ببیند که با چه رنج و مرارتی با وجود ابزار کم و مشکلات تحریم‌ها تمام همّ و جان‌شان را در آسمان‌ها گذاشتند. من از همین جا به خانواده‌های‌شان تسلیت می‌گویم واقعا بزرگ مردان ایران زمین هستند.

درویش درباره جلسه با هیأت مدیره بانک شهر گفت: چند روز پیش با هیات مدیره بانک جلسه داشتیم و قول‌های بسیار خوبی دادند، ان‌شالله مشکلات‌ مرتفع خواهند شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه