فروش اختصاصی بلیت مسابقات برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس

دارندگان کارت هواداری پرسپولیس از این پس می‌توانند پیش از شروع عمومی بلیت فروشی مسابقات پرسپولیس، به صورت اختصاصی، نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تهیه بلیت برای آن دسته از مسابقات پرسپولیس که تقاضای بالایی برای آن وجود دارد همواره با دشواری‌هایی همراه است. بعضا ترافیک افراد برخط (آنلاین) مانع از آن می‌گردد که نسبت به خرید بلیت توفیق یابند. در این بین سودجویان بازار سیاه بلیت هم بر مشکل می‌افزایند.
اکنون باشگاه پرسپولیس و بانک شهر در همکاری با یکدیگر تدبیری را برای رفاه حال هواداران پرسپولیس دارای کارت هواداری اندیشیده‌اند.
بر این اساس، با فراهم شدن زیر ساخت لازم از سوی مجری طرح فروش بلیت الکترونیک، مقرر شد برای بازی‌های باقیمانده خانگی پرسپولیس تا انتهای فصل که انتظار ایجاد صف خرید بلیت بازی وجود دارد، این امکان برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس فراهم باشد تا پیش از عرضه عمومی بلیت، امکان خرید آن را به صورت اختصاصی داشته باشند.
این سخن به معنای آن است که دارندگان کارت هواداری پرسپولیس، یک روز قبل از باز شدن سامانه فروش بلیت برای همگان، با کد ملی خود امکان ورود به سامانه و خرید بلیت را خواهند داشت تا با ترافیک کمتر و امکان بهتر رو به رو باشند و این مزیت علاوه بر تخفیفی است که صرفا به دارندگان کارت هواداری اختصاص می‌یابد.

گفتنی است؛ کارت هواداری پرسپولیس یک کارت بانکی است که به صورت اختصاصی از سوی بانک شهر صادر می‌شود.
هواداران پرسپولیس از طریق حضور فیزیکی در شعب این بانک یا به صورت آنلاین امکان افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی-هواداری پرسپولیس را به روشی آسان خواهند داشت.
طبیعی است هوادارانی که قصد استفاده از امکانات کارت هواداری برای تهیه بلیت را دارند باید حداقل 48 ساعت قبل از هر مسابقه، مراحل افتتاح حساب و دریافت و فعال‌سازی آن را سپری کرده باشند. در این حالت بانک شهر، کد ملی دارنده کارت را به سامانه فروش بلیت معرفی می‌کند.
چنانچه دارندگان کارت هواداری پرسپولیس برای استفاده از تسهیلات آن برای خرید دچار مشکل باشند می‌توانند این موضوع را به سرعت و آسانی از طریق شعب بانک شهر پیگیری نمایند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه