مهدی ترابی: یک دروازه‌بان جوان خوب داریم که همه را شگفت‌زده می‌کند

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: جای هواداران خالی بود. خدا را شکر شرمنده نشدیم و به آن ها تبریک می‌گویم. برای بازی بعدی هم یک گلر جوان داریم که شما را شگقت زده می‌کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی پس از پیروزی مقابل تیم تراکتور که با گلزنی او نیز همراه بود اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. سه امتیاز را گرفتیم که مستحق آن هم بودیم. این نتیجه را هم به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. انگیزه خوبی برای این بازی داشتیم چون در بازی قبل هم نتیجه خوبی نگرفتیم اما خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم که جای آن ها در این بازی خالی بود. امیدوارم روند خوب‌مان ادامه یابد. گلی که زدم هم لطف خدا و با کمک همه بچه‌های تیم بود.

او در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار بعد مقابل ذوب‌آهن گفت: یک دروازه‌بان جوان خیلی خوب داریم که شما او را ندیده‌اید. قطعا می‌تواند در آن بازی به ما کند. مطمئن باشید از عملکردش شگفت‌زده می‌شوید.
وی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی نیز اظهار کرد: قلعه‌نویی دوست نداشت بازی را ببازیم، همه ایران دوست داشتند بازی را ببریم. امیر قلعه‌نویی هم هر تصمیمی که گرفت، فکر کرد بهترین تصمیم بوده است. اگر همان توپ‌ها که از دست رفت به گل تبدیل می‌شد الان جشن ملی راه انداخته بودیم و انشاءالله در دوره بعدی جبران کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه